ONE.lt mums sugrąžino sekėjus! ⚡ Po 12-os metų pertraukos – vėl matome VISĄ savo auditoriją

Vakar su Irma gavome malonų gestą iš „All Media Group“ priklausančios „ONE.lt“ komandos (dėkoju, Elvijus Gudziunas) – po 12 metų pertraukos vėl galime prisijungti prie savo paskyrų!

Kas čia tokio ypatingo? – paklausite.
Jei pažvelgtume į „ONE.lt“ kaip į pirmąjį lietuvišką socialinį tinklą, visi žinome, kuo pasibaigė jo konkurencija su „Facebook“ ir kitais.

Tačiau yra viena svarbi detalė – prisijungę pamatėme, kad nors 2009 m. buvo apribotas draugų skaičius ir iš sąrašų pašalinti visi, turintys daugiau nei 2500 draugų (mūsų atveju tai reiškė apie 85 tūkstančius „ONE.lt“ vartotojų!) - dabar matome, kad iš buvusių ~90 tūkst. draugų liko atitinkamai 46,6 tūkst. (Irmai) ir 13,2 tūkst. (man) - bendrai 59,8 tūkst. draugų, kurie dabar vadinami sekėjais (tada One.lt tokios funkcijos neturėjo).

Šiais monetizacijos laikais tokie sekėjų kiekiai, žinoma, įgauna naują prasmę – tai ne tik bendravimo priemonė, bet ir...

Kaip manote, kodėl šiandien didžiuojamės dideliais sekėjų skaičiais „Facebook“, Insta, one.lt ar kitose platformose?

@TV3 televizija
@TV3.lt

@ROBOTUKAI
@stebėtojai
ONE.lt mums sugrąžino sekėjus! ⚡ Po 12-os metų pertraukos – vėl matome VISĄ savo auditoriją Vakar su Irma gavome malonų gestą iš „All Media Group“ priklausančios „ONE.lt“ komandos (dėkoju, Elvijus Gudziunas) – po 12 metų pertraukos vėl galime prisijungti prie savo paskyrų! Kas čia tokio ypatingo? – paklausite. Jei pažvelgtume į „ONE.lt“ kaip į pirmąjį lietuvišką socialinį tinklą, visi žinome, kuo pasibaigė jo konkurencija su „Facebook“ ir kitais. Tačiau yra viena svarbi detalė – prisijungę pamatėme, kad nors 2009 m. buvo apribotas draugų skaičius ir iš sąrašų pašalinti visi, turintys daugiau nei 2500 draugų (mūsų atveju tai reiškė apie 85 tūkstančius „ONE.lt“ vartotojų!) - dabar matome, kad iš buvusių ~90 tūkst. draugų liko atitinkamai 46,6 tūkst. (Irmai) ir 13,2 tūkst. (man) - bendrai 59,8 tūkst. draugų, kurie dabar vadinami sekėjais (tada One.lt tokios funkcijos neturėjo). Šiais monetizacijos laikais tokie sekėjų kiekiai, žinoma, įgauna naują prasmę – tai ne tik bendravimo priemonė, bet ir... Kaip manote, kodėl šiandien didžiuojamės dideliais sekėjų skaičiais „Facebook“, Insta, one.lt ar kitose platformose? @TV3 televizija @TV3.lt @ROBOTUKAI @stebėtojai
1
0 Komentarai 1 Pasidalinimai